Виховна робота



Виховна робота у 6-А класі




Діти ніколи не слухалися дорослих, але зате справно їм наслідували. Д.Болдуін

 На мою думку, класне керівництво - це величезна відповідальність, яка існує не лише на папері. Класний керівник має бути прикладом для дітей, яких йому довірили, не лише у стінах школи. Маю на меті через здійснювану мною педагогічну діяльність, взаємодію з класом, окремими учнями і їхніми батьками сприяти створенню належних умов для навчання і виховання дітей, їхньої самореалізації і розвитку, підготовці їх до самостійного життя як повноцінних особистостей.


Основні завдання виховної роботи у 2018/2019 навчальному році:

·        організація виховного процесу в класному колективі та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки;
·        створення програми виховання для окремого класу з урахуванням вікових, індивідуальних, психолого-педагогічних  особливостей, а також – результатів вивчення рівнів фізичного, соціального, психічного та духовного розвитку учнів;
·        реалізація у процесі роботи особистісно орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого та компетентнісного підходів до організації виховного процесу в шкільному та класному колективах;
·        оптимальне поєднання форм організації виховної роботи: індивідуальної, групової, масової;
·        створення належних умов для особистісного зростання кожного вихованця (створення ситуацій успіху та підтримки), його психолого-педагогічний супровід;     
·        навчання   дітей толерантному ставленню одне до одного, проведення роботи  з розвитку  комунікативних  навичок спілкування;                    
·        співпраця з органами учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями;
·        інтеграція зусиль батьківської громади, представників державної влади, громадських організацій, правоохоронних органів та установ системи охорони здоров’я;
·        проведення належного сімейного виховання,  відродження сімейних цінностей, підвищення ваги виховної функції сім'ї та підняття її авторитету,  підготовка підростаючого покоління до дорослого, сімейного життя;
·        систематична й послідовна педагогізація батьківської громадськості, оскільки члени сім’ї – це перші вихователі дитини.




No comments:

Post a Comment